داروخانه آنلاین دکتر اسماعیل زاده

نحوه ی نگه داری مکمل غذایی

یادگیری نحوه تمیز کردن نوزاد یکی از اولین کارهایی است که باید به عنوان یک والدین جدید انجام دهید. از پیدا کردن بهترین دستمال‌ مرطوب‌ها برای کودکتان گرفته تا نحوه استفاده صحیح از آنها، چیزهای زیادی برای تسلط وجود دارد. اما هر چه بیشتر تمرین کنید، اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد. در ادامه با همراه باشید تا نحوه‌ استفاده صحیح از دستمال مرطوب را بیان کنیم.

رفع هوسهای غذایی

هوس غذایی یکی از علایمی است که نشان می دهد بدن در معرض کمبود ویتامین خاصی قرار گرفته است. استفاده از مکملهای مولتی ویتامین با تامین ویتامین های بدن به کاهش هوس های غذایی کمک می کنند و سبب ارتقا سلامتی می شوند. کمبود ویتامین در بدن سبب بروز دردهای عضلانی و مفاصل می شود. استفاده از مکملهای مولتی ویتامین به کاهش درهای عضلانی کمک زیادی می کنند.

 

استفاده از مکمل مولتی ویتامین و تقویت سیستم ایمنی بدن!

سیستم ایمنی بدن سیستم منحصر به فردی است و از بدن در برابر ورود انواع میکروبها و آلودگی‌ها محافظت می‌کند. مطالعات اخیر نشان داده‌اند که مصرف انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی نقش بسزایی در تقویت سیستم ایمنی بدن و ارتقا سلامتی دارد. پیروی از رژیم غذایی سالم حاوی انواع میوه و سبزیجات بهترین روش برای تامین نیاز بدن به این مواد مغذی است. در صورت عدم دسترسی به رژیم غذایی می‌توانید از مکملهای حاوی ویتامین و مکملهای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کنید.

بسیاری از افراد فکر می کنند که مولتی ویتامینها تمامی نیازهای بدن آنها را تامین می کنند.در نتیجه دیگر نیازی به مصرف میوه ها و سبزیجات ندارند. اما این باور کاملا اشتباه است و متاسفانه رواج زیادی دارد!

مکملهای مولتی ویتامین  و یک باور اشتباه!

نکته مهمی در این راستا وجود دارد که باید در نظر بگیرید: هیچ قرص و یا مکملی وجود ندارد که بتواند مواد مغذی موجود در غذاهای فرآوری نشده مانند میوه ها و سبزیجات را به بدن شما بدهد. در غذاهای طبیعی مواد مغذی وجود دارند که به هیچ عنوان در مکملها ویتامینها یافت نمی شوند. همچنین گاهی مواد مغذی موجود در این مکملها بسیار پایین هستند.

در نتیجه بدن نمی تواند تمامی نیازهای خود را تامین کند. اگر رژیم غذایی متعادلی داشته باشید دیگر نیازی به استفاده از مولتی ویتامینها نیست. قبل از استفاده از این مکملها حتما تست خون دهید و در صورت نیاز مصرف و زیر نظر پزشک مولتی ویتامین مصرف کنید. بهتر است ویتامینهای مورد نیاز بدن را از طریق مصرف میوه ها و سبزیجات تازه تامین کنید و در صورت عدم دسترسی به این مواد به مصرف مکملهای ویتامین دار روی بیاورید!

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.